RÉSZEGES CSIRKE



Hozzávalók:

  • 8 db csirkecomb
  • 8 szelet bacon
  • 3 ek olaj
  • 2 dl száraz fehérbor vagy pezsgő
  • 2 dl tejföl

Elkészítés:

1. Előmelegítjük a sütőt. A sütőlemezt 3 evőkanálnyi olajjal kikenjük.

2. A csirkecombokat megnyúzzuk, enyhén sózzuk, majd egy-egy szelet bacon-be tekerjük.

3. Az olajozott sütőlemezre tesszük a húsokat, aláöntjük a fehérbort vagy a pezsgőt. Alufóliával letakarjuk, 180°C-on 1 órát sütjük.

4. Ezután fólia nélkül, 15-20 perc alatt megpirítjuk a combokat.

5. A tejfölt belekeverjük a szaftba és további 5-10 perc alatt készre sütjük. Krumplipürével tálaljuk.



Forrás: No Salty - Muci

4 megjegyzés:

Lila Füge írta...

én ezt hogy imádom! a hétvégén, ha hideg lesz, csinálok is, köszi az ötletet!

Névtelen írta...

A tejföl hozzáadása elõtt kiveszed a húst, vagy marad? Köszi: Móni

duende írta...

Istenien néz ki!!!

Mennyei Manna írta...

Kedves Móni!

Én csak félretologattam a combokat, enyhén megdöntöttem a tepsit, belekevertem a tejfölt és visszarendezgettem őket, de ki is veheted a combokat!:)
Érdemes ugyanazon oldalukkal visszatenni, szerintem úgy gusztusos, hogy csak az alja érintkezik a szósszal, a teteje pedig szép piros marad.

Szintia

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin